Tuntikuvaukset

Keho ja mieli
Helppoa ja hauskaa
Koreografia ja tanssi
Teho ja voima
Haastavaa ja atleettista

AirYogaYin
Rauhallinen ja syvävenyttävä yin-harjoitus, jossa edetään sulavasti ja rauhallisesti liikkeestä toiseen. Syvävenyttävät asennot hammockin kanssa helpottavat kohdistamaan venytykset vaivattomasti sidekudoksiin asti. Aloita harjoittelu start-tunnista ennen kuin siirryt yin-tunnille. Tunnin kesto 75 min. Tuntia ei suositella raskaana oleville.

HotPilates
Kehonhallintamenetelmä, joka kehittää toiminnallista ryhtiä vahvistamalla vartalon keskialuetta sekä opettaa fysiologisesti oikeaoppisia liikeratoja. Tunneilla voidaan käyttää hyväksi pilatespalloja sekä pieniä käsipainoja. Tunti järjestetään Hot Studiossa, jossa miellyttävä lämpötila auttaa liikkeiden syvällisempää työstämistä. Tunnin kesto 60 min.

BODYBALANCE®
Lempeä joogaa, tai chi:ta ja pilatesta yhdistelevä tunti, joka parantaa keskittymiskykyä ja rauhoittaa mieltä. Keskittyminen, hengitys ja miellyttävä musiikki rytmittävät liikesarjoja, jotka kehittävät toiminnallista voimaa sekä tasapainoa ja liikkuvuutta. Yhdistelmä eri tekniikoita ja liikkeitä tekee tunnista fyysisen treenin luoden samalla sisäistä rauhaa ja harmoniaa. Tunti parantaa liikkuvuutta ja rentouttaa.

 

HotYinYoga
Rauhallinen, koko kehoa ja mieltä tasapainottava joogatunti. Tunnin harjoitusten pitkät venytykset kohdistuvat sidekudoksiin. HotYinYoga rentouttaa ja avaa kehoa aivan uudella tavalla, eikä se vaadi aikaisempaa kokemusta joogasta. Tuntien kestot 60, 75 ja 90 min.

HotYoga
Virkistävä ja rentouttava joogaharjoitus keskittyy liikkuvuuden, voiman ja kehonhallinnan kehittämiseen. Tunnin teema vaihtelee viikoittain. Tunti on perustason tunti ja se valmistaa kohti FlowYoga-tuntia. Tunnin kesto 60 min.

HotStretching ja Stretching
Rauhallinen venyttelytunti, joka lisää liikkuvuutta ja laukaisee lihasjännityksiä. Tunti sisältää lyhyen alkulämmittelyn. Tuntien kestot 45 ja 60 min.

BODYVIVE® (Les Mills) on monipuolinen treeni koko keholle. Se on optimaalinen yhdistelmä kunnon kolmesta osa-alueesta: aerobinen ja lihaskunto sekä keskivartalon voima. Tunnilla tehdään aerobista kuntoa, lihaskuntoa ja keskivartalon voimaa parantavia liikkeitä kehon omalla painolla ja vastuskuminauhan avulla. BodyVive® on kaikille sopiva treeni. UUTUUS!
 

AirYogaStart
AirYogan alkeistunti. Start-tunnilla käydään läpi hammockin (kankaan) käyttöä, luodaan varmuutta hammockin kanssa työskentelyyn, sekä harjoitellaan AirYogan perusliikkeitä. Tunti ei edellytä aikaisempaa kokemusta joogasta tai akrobatiasta. Tunnin kesto 60 min. Tuntia ei suositella raskaana oleville.

CXWORX®
Lyhyt ja tehokas treeni haastaa kuntosi ja muokkaa vartaloasi. Tunnilla keskitytään vahvistamaan keskivartalon lihaksia (vatsaa ja selkää) sekä lihaksia, jotka yhdistävät ylä- ja alavartalon toisiinsa. Liikkeet ovat ihanteellisia treenaamaan vatsa- ja pakaralihaksia, vahvistamaan koko kehoa ja ehkäisemään loukkaantumisia.

Pilates Fusion
Tunnilla harjoitellaan ryhmäliikunnasta ja kuntosalilta tuttuja liikkeitä siten, että pohjana on pilateksen ideologia turvallisesta ja taloudellisesta tavasta liikkua. Tunti auttaa ymmärtämään ja tuntemaan omaa kehoa, sen vahvuuksia ja heikkouksia ja ennen kaikkea oikeita suoritustekniikoita.

SUPERBOOTY 30 Pakarat paukkumaan - SUPER BOOTY on nyt täällä! Kivenkova 30 min pakaratreeni, johon on koottu kaikki tehokkaimmat ja nopeasti kehitystä tuovat pakaraliikkeet kuntosalilta ja jumpista. Tämä on sinulle, joka haluat napakkaa ja simppeliä treeniä, ja näkyviä tuloksia!  IT´S A BOOTY TIME! UUTUUS!                               

 

 

BODYJAM®
Tanssitunti, jossa sekä tanssityylit että musiikki edustavat uusimpia tuulia. Se on täydellinen sekä tanssia rakastaville että niille, jotka haluavat kohottaa kuntoaan ja parantaa koordinaatiotaan lähes huomaamatta. Tunnin avulla kulutetaan energiaa hauskalla tavalla ja opitaan cooleja tanssiliikkeitä. Harjoita kehonhallintaasi ja kehosi ilmaisukykyä ja anna tanssin viedä sinut mukanaan!

HotBallet
HotBallet yhdistelee ainutlaatuisesti balettia ja pilatesta. Lempeä tunti kehittää tasapainoa, lisää liikkuvuutta ja parantaa reisi- ja pakaralihasten, sekä keskivartalon voimaa. Tunti ei edellytä aikaisempaa kokemusta klassisesta baletista. Tunnin kesto 60 min. Huomioithan, että tunnilla tulee olla oma matto.

SH’BAM®
Yksinkertaisia ja hauskoja tanssiaskeleita sisältävä SH’BAM® on täydellinen tapa kohottaa kuntoa ja tuntea itsensä hetken tanssilattian tähdeksi. Tunnilla soi sopiva yhdistelmä uusimpia listaykkösiä, klubihittejä, tunnettuja klassikkoja ja latinorytmejä. Tunti kuluttaa energiaa tanssilattialla irrotellen. SH’BAM® on mukaansatempaavaa ja hauskaa treeniä ryhmässä!

 

AirYogaFlow
Jatkotason vahvistava ja avaava tunti, jossa virtaavat sarjat haastavat kehonhallintaa, voimaa ja tasapainoa. Flow-tunti vie sinua kohti vahvempaa AirYoga harjoitusta. Tunnille voit siirtyä, kun olet käynyt Start- ja Yin-tunneilla. Tunnin kesto 75 min. ​Tuntia ei suositella raskaana oleville.

HotFlowYoga
Tehokas ja dynaaminen joogatunti, joka pohjautuu hatha vinyasa joogaan. Tunti koostuu dynaamisista liikesarjoista ja asanoista, joilla lisätään kehon liikkuvuutta sekä voimaa. Sopii aikaisemmin joogaa harrastaneille. Tuntien kestot ovat 75 ja 90 min.

BODYPUMP®
Musiikin tahtiin tehtävä haastava lihaskuntotreeni, jossa harjoitellaan toiminnallisia lihaskuntoliikkeitä. Tunnin aikana treenataan kaikki kehon suurimmat lihakset levytangon ja levypainojen avulla. Tunnilla valitset itse painot oman kuntosi ja tavoitteidesi perusteella. Tunti lisää voimaa ja kuluttaa energiaa.

Functional Flow 
Toiminnallista harjoittelua hammock silkin kanssa. Täysin uudenlainen kehonhallintaa ja lihaskuntoa haastava harjoitus ilmajoogassa käytettävän kankaan kanssa. Keho linjataan hammock silkkiä ja painovoimaa hyödyntäen optimaaliseen asentoon, jossa voimantuottoa hyödynnetään myös liikeratojen ääriasennoissa. Tässä treenissä haastetaan vartalon syvien tukilihasten käyttöä ja tunti tuo monipuolisuutta harjoitteluun niin kuntosali- kuin ryhmäliikuntaharrastajalle. Tunnin kesto 75min. 

BODYATTACK®
Aerobista kuntoa kohottava treeni, joka parantaa myös voimaa ja kestävyyttä. Tunti koostuu tehokkaista intervalleista, jossa vuorottelevat kuntoa kohottavat liikkeet sekä toiminnalliset voimaa ja vartalon hallintaa kehittävät liikkeet. Treenin dynaamisuus ja energinen musiikki kannustavat jokaisen saavuttamaan omat treenitavoitteensa.

BODYCOMBAT®
Voimaa ja energiaa huokuva tunti, jossa opitaan itsepuolustuslajien tekniikoita ja kulutetaan energiaa! Itsepuolustuslajien, kuten karaten, taekwandon, capoeiran, nyrkkeilyn ja muay thain tekniikat haastavat kuntoa kokonaisvaltaisesti. Tunnin musiikki, liikeyhdistelmät ja ryhmähenki luovat vaikuttavia mielikuvia ja tunnelmaa – liikkeisiin eläytyy kuin olisi hetken aikaa toimintaelokuvien sankari. Päästä BODYCOMBAT® -tunnilla sisäinen taistelijasi irti!

AIR ACROBATICS
Uhmaa painovoimaa ja tule kokeilemaan erikoistuntia, jossa temppuillaan hammock silkkiä hyödyntäen. Tämä on jatkotason fyysisesti haastava tunti, jolla viet silkkiharjoittelusi ja kehonhallintasi uudelle tasolle. Harjoitus kehittää tasapaino-, voima- ja notkeusominaisuuksia. Kesto 60 min. Suositeltava vaatetus: ihonmyötäiset pitkälahkeiset housut ja paita, joka peittää käsivarret. Ei koruja. Tunnille voit siirtyä, kun olet käynyt start- ja yin – tunneilla. Tuntia ei suositella raskaana oleville. UUTUUS!

 

BODYSTEP®
Energiaa, voimaa ja iloa pursuava tehokas steppitreeni. Yksinkertaisella ja atleettisella tunnilla askelletaan steppilaudalle, jonka korkeuden voi säätää itselleen sopivaksi. Säännöllinen BODYSTEP® -harjoittelu parantaa kuntoa ja koordinaatiokykyä sekä kehittää voimaa. Tunnilla treenataan tehokkaasti jalka- ja pakaralihaksia.

WORLD JUMPING® 
Vauhdikas, hauska ja nivelystävällinen hyppelytunti minitrampoliinilla. Tunti kehittää mm. keskivartalon hallintaa, koordinaatiota ja aerobista kuntoa. 60 minuutin tunti sisältää lihaskunto-osuuksia kehonpainolla. 45 minuutin tunti ei sisällä lihaskuntoa. Tuntia ei suositella raskaana oleville eikä vielä 3 kk synnytyksen jälkeen.
Vihreä World Jumping 45 –tunti on sisällöltään samanlainen, kuin 60 minuutin tunti.

GRIT™ CARDIO
Fyysisesti erittäin haastavalla tunnilla nostetaan aineenvaihduntaa ja kehitetään kuntoa aivan uudelle tasolle. Haasta itsesi ja puske kehosi treenaamaan täysillä! Tunnin kesto 30 min.

GRIT™ PLYO
GRIT™ PLYO -tunnin avulla saat lisämotivaatiota fyysisten rajojesi rikkomiseen ja kehität ponnistusvoimaa. Erittäin intensiivisellä tunnilla saadaan maksimoitua harjoituksen teho. Tunnin kesto 30 min.

PowerYoga
Tunti koostuu dynaamisista ja pumppaavista asanoista, joilla nostetaan sykettä ja haastetaan keskivartalon voimaa. Tunnilla tehdään toiminnallisia harjoituksia varioimalla entuudestaan tuttuja liikkeitä. Tunti aloitetaan pienellä lämmittelyllä ja lopetetaan jäähdyttelyn kautta rentoutumiseen. Tunnin kesto 60 min.

TABATA
TABATA on kovatehoinen intervalliharjoittelu, joka pohjautuu hiit –harjoitteluun. Tabata treeni koostuu kokonaisvaltaisista, koko kehoa kuormittavista liikkeistä, joita tehdään oman kehon painolla sekä eri välineitä hyödyntäen. Tunnin kesto 45 min. (Helsinki)

GRIT™ STRENGTH
Intensiivisen GRIT™ STRENGTH -tunnilla treenataan täysillä ja saadaan harjoituksesta irti maksimaalinen teho. Tunti parantaa lihaskuntoa ja saa aikaan onnistumisen tunteen siitä, että on haastanut itsensä tekemään täysillä. Tunnin kesto 30 min.